dijous, d’octubre 29

Pacte Nacional per a les Infraestructures, estarem atents!


Aquests dies sentim a parlar del Pacte Nacional per a les Infraestructures, un full de ruta que marcarà el futur de les infraestructures per els propers 15 o 16 anys. Personalment penso que és important la planificació i que és una bona noticia que un govern faci una previsió de futur, cosa que no va fer el govern liderat per en Jordi Pujol.


Tot i això em tremolen les cames quan penso que s'estan projectant noves carreteres, autovies i xarxes ferroviàries... estic segur que hi haurà sensibilitat cap als territoris, i que de les possibles noves infraestructures es faran les senzillament imprescindibles.


Ho dic per que els pobles estem acostumats a veure com el territori es destrossat al servei de les grans ciutats. A mi personalment em preocupa el possible enllaç ferroviari al seu pas pel Baix Gaià, tinc l'obligació moral de dir que si es confirma que el Baix Gaià ha d'assumir una nova barrera artificial, sortirem al carrer per fer front amb les urpes esmolades. Veient la poca informació que he pogut disposar fins a data d'avui, començo a tindre la sensació de que he estat víctima de la meva bona fe.


El territori del Baix Gaià ja no es toca més, per dignitat, tornarem a les pancartes si cal!