diumenge, d’octubre 15

Eleccions al Parlament i Dolors Comas


Comencen les eleccions al Parlament de Catalunya, al Camp de Tarragona la coalició ICV-EUiA-EPM presentem com a candidat a en Daniel Pi, actualment regidor a l'Ajuntament de Reus. Són molts els reptes de la coalició en el nostre territori, sobretot aquestes eleccions ens hauran de demostrar que comencem a estar presents en el terrtori. ICV fins fa poc encara eren unes sigles massa barcelonines, fet que dificultava l'implantació de les sigles. El treball que han fet, i estan fent, persones com en Lluís Balart i la meva estimada, i encara diputada, Dolors Comas, ha fet ICV comenci a ser un partit de "casa".
He fet referència a la diputada Dolors Comas, i es que ella és la "culpable" que jo estigui dins de la coalició desde l'any 2003. Tres anys abans havia acudit a ella per demanar-li que m'ajudés en un cas d'una persona molt propera, que estava, i està, afectada per la malatia anomenada Fibromialgia. Una malaltia que avui s'en parla força, malgrat no tenir cura, però que llavors gairebé ningú sabia el que era. A la Dolors li vaig proposar fer una proposició no de llei als Parlaments espanyol i català on es demanès que els serveis mèdics tinguessin mitjans per diagnosticar aquesta malaltia. I aixi es va fer, i gràcies a ICV i al treball de Dolors Comas vam aconseguir que els dos parlaments fessin el primer reconeixement d'aquesta malaltia. Ara fa uns mesos Dolors va decidir no presentar-se, va ser una decisió personal que mai li podré discutir. Però tinc que reconèixer que em va sapiguer molt greu, sobretot per que egoístament pensava que encara ens faltava a la coalició 4 anys més de Dolors Comas per refermar el projecte. D'ella n'he après molt, el tracte humà de la política ha estat una de les seves lliçons magistrals que m'ha donat.
Malgrat aquest fet, estic molt engrescat per treballar perque els valors de la coalició es consolidin en el Camp de Tarragona. Aixi doncs, que tremolin la resta de partits polítics. ;-)
Ah!, la foto no té res a veure amb els meus comentaris, però podeu veure als alternatius Xavi, Gerard i Pepe.