diumenge, de novembre 5

Disculpes i Parlament de Catalunya


Torno a estar ciberactiu, durant 10 dies he tingut l'ordinador infectat de virus i no podia accedir per actualitzar el blog. Vaig intentar solventar el problema i l'únic que vaig aconseguir va ser agreujar la malaltia del meu ordinador. Gràcies a l'ajut d'en Gerard Vallès, que tot aquest dissabte va estar fins les dues de la nit barallant-se amb l'aparell, avui torno a estar ciberactiu. Durant aquests 10 dies han passat moltes coses, coses que aniré intentant reflectir el propers dies.
Entre les coses importants que han passat és que el poble principatí ja ha dit la seva electoralment, i ens ha deixat un parlament molt fraccionat, no crec que sigui dolent, on un cop més s'haurà de pactar per governar. De fòrmules de pacte tots i totes ja els coneixem, que si tripartit centre-esquerrà (PSC, ERC, ICV), que si bi-tripartit centre dretà (CIU,ERC o bé CIU-PSC)... Evidentment la meva aposta és la de crear un govern amb una majoria d'esquerres.
La fórmula Front Nacionalista (CIU, ERC) em fa tremolar, com em fa tremolar que part de les bases d'ERC hi estigui d'acord. Em fa tremolar que la coalició dretana CIU torni a gestionar l'autogovern de Catalunya, m'emprenya pensar que votants d'ERC estiguin d'acord pactar amb els hereus reconvertits de franquisme. Si realment volem acabar definitivament amb la transició cal jubilar a les families de la Part Alta de Barcelona, cal que gent obrera, treballadora i d'esquerres gestionin els nostres recursos. Com poden ser sensibles amb les problemàtiques socials del nostre país persones que no saben que és patir econòmicament a final de mes?, com poden solucionar el problema de l'habitatge si ells no el tenen?, com poden millorar la sanitat pública si ells van a la privada?, com poden millorar l'ensenyament si els seus fills estudien a l'estranger?, com poden rescatar el peatges si ells s'els poden pagar?...
Sóc independentista i un dels meus objectius polítics és la reunificació dels territoris catalans i el dret a decidir el seu futur, però també crec que fronts "nacionalistes" amb reconvertits a demòcrates no ajudaran a fer de Catalunya un país lliure de desigualtats. El de la foto és el Pepe, en l'embassament d'El Catllar.
Fins aviat!!*!!