divendres, de novembre 24

Montilla President, (Atur) Mas a l'oposició


Tots els que em coneixeu sabeu que sóc independentista, però ser independentista no és sinònim de nacionalista gairebé racial. Vist el debat al Parlament i veient les actituds i tics del senyor Mas, cada dia estic més convençut que Catalunya tindra un bon President. I no és que el sr. Montilla m'il.lusioni molt, però frenar als suposats nacionalistes a governar Catalunya el propers 4 anys em produeix senzillament plaer. En el discurs, Montilla ha parlat de la Catalunya social, doncs sí, hi estic d'acord. Catalunya, per molt moderna i suposadament puntera que sigui en moltes coses, té una societat a la que cada cop més li costa arribar a final de mes. Una societat hipotecada fins les celles per tenir el que suposadament garanteix la constitució espanyola, l'accés a l'habitatge. El nou govern té damunt de la taula grans reptes, és ara el moment de demostrar que els partits d'esquerres sabem governar i gestionar el nostre país. De moment, Mas a l'Atur, perdoneu el joc de paraules, i Montilla President. La imatge és de la Festa de la Castanyada a l'Auca, senzillament va ser genial i revolucionària!