dilluns, de desembre 17

Cap de setmana fent territori



Ha estat un cap de setmana intens, el divendres a la tarda vaig estar a Tarragona amb en Joan Herrera presentant la nova llei de Memòria Històrica, posteriorment marxava a l'Espluga de Francolí per reunir-me amb el Col.lectiu l'Espluga Viva, que rebutgen la demanda d'aigua de l'Ebre feta per l'Ajuntament. El dissabte al matí vaig participar en l'acte d'ICV a Barcelona, acte que es feia balanç del primer any de Govern d'Entesa. El mateix dissabte, a la tarda, estava a la ciutat de Tortosa, em vaig reunir amb militants i regidors de la coalició i vaig participar a la manifestació de les plataformes de les Terres de l'Ebre, sota el lema "Ja n'hi ha prou!!!". Tinc que recalcar la bona atenció que vaig rebre per part dels companys i companyes del territori ebrenc.


Diumenge vaig participar als actes de la Marató de TV3 amb el regidor d'ICV a Tortosa, en Jaume Forcadell. A la tarde vaig estar a l'inauguració del monument a la Plataforma en Defensa de l'Ebre,. El dia va acabar a Tarragona a la nit, recollint trucades per la Marató de TV3.


La part més positiva d'aquesta precampanya es la mateixa gent d'ICV i de les EPM dels territoris, gent que des de l'anonimat i des de la constància treballen per dignificar els seus pobles viles i ciutats.