dilluns, de novembre 24

Assemblea d'ICV


Divendres vaig estar a la ciutat de Sabadell per participar, com a convidat, a l'Assemblea d'ICV. Va ser una tarda molt especial a nivell personal, em vaig retrobar amb bones companyes i companys, retrobada que vam aprofitar per fer petites tertúlies, cigarret en ma, a l'entrada de l'edifici on es feia l'assemblea. Sobiranisme, organització, federació,EPM, ICV, futur... van ser les paraules, i sigles, que més vam utilitzar en aquestes converses. Vaig marxar content, vaig poder copsar les diferents sensibilitats que convergeixen al voltant d'ICV, totes elles amb la base de ser orgullosos de formar part d'un front d'esquerres. El meu desig es que aquesta assemblea serveixi per posar l'accent on no hi era, serveixi per posar a ICV on realment li toca, al carrer, amb la gent..

Espero d'ICV que sàpiga defugir de l'elitisme i que aposti fermament, per la recerca de solucions dels reptes que té damunt de la taula la societat catalana. Espero una ICV que marqui caràcter propi, que aposti obertament pel dret a l'autodeterminació del nostre poble, que continuï lluitant pels drets de les treballadores i dels treballadors, que aposti fermament per la nova cultura de l'aigua (i que no justifiqui mai més cap tipus d'aportacions temporals d'aigua). Que sigui el partit que qüestioni constantment el creixement urbanístic desmesurat, que sigui el partit que lluiti per garantir el transport públic per a tots el catalans, i que sigui el referent de l'organització que lluita radicalment contra les desigualtats de les persones.

Endavant companyes i companys!

Acabo llençant un agraïment als companys de les Terres de l'Ebre, continueu amb la vostra lluita i amb la vostra coherència.
TOT ESTÀ PER FER I TOT ES POSSIBLE