dimarts, d’agost 17

Correu ordinari obert



Fa unes setmanes vaig rebre una carta amb el sobre obert a l'ajuntament. Em va molestar, vaig preguntar si havia estat un error, la sorpresa va ser la resposta, són ordres de dalt. Al dia següent un altre regidor de l'oposició va rebre un sobre que també estava obert, li van donar la mateixa resposta, ordres de dalt.


He anat estirant el fil argumental, sobretot buscant qui dona l'ordre des de dalt!, qui collons està a dalt per manar que s'obrin les cartes dels regidors!, i no he tret rés de l'entrellat. Potser no hi ha ningú a dalt?, potser hi ha algú i no s'ha assabentat?...


Coi! Els calors de l'estiu estoven el cervell, i vaig pensar, esperaré a que ens convoquin a alguna reunió, serà prop del setembre, i plantejaré -quan estiguem els 17 regidors a la mateixa taula- qui dona les ordres des de dalt i mana obrir el meu correu personal que ,segons la llei de protecció de dades, és inviolable!


Malgrat preguntar i donar veus per els llargs passadissos i múltiples despatxos del consistori, i evidentment sense aclarir res de res, pensava que s'aniria amb més cura i que els sobres arribarien tancats... doncs no! Avui el correu ha arribat obert!. Ara sí!, sense contemplacions, vull sapiguer qui està a dalt, i perquè m'obre el correu!