dimecres, de març 16

Per una atenció correcta a la ciutadania

Ahir vaig intentar fer gestions amb els Serveis Socials de la Generalitat a Tarragona i amb ADIGSA, per intentar donar sortida a un torrenc amb greus problemes d'exclusió social. La primera dificultat va ser que m'agafessin el telèfon, la següent dificultat va ser el tracte que vaig rebre per les persones que, teòricament, estan per atendre i informar als ciutadans dels serveis que disposen. Les converses, tant dels Serveis Socials con d'ADIGSA, van ser breus, seques de to i nul·les d'informació.

Aquesta setmana presentaré una queixa escrita als dos llocs. Vull deixar constància que hi han persones que no son mereixedores dels llocs de responsabilitat que tenen. Estem parlant de serveis que son utilitzats per persones amb dificultats, siguin econòmiques, laborals, d'accés a l'habitatge, violència de gènere, etc. Persones que busquen desesperadament una possible solució. A canvi reben un tracte lamentable.