dimecres, de setembre 26

Assemblea de la ciutat de Tarragona



Ahir va ser un dia molt especial i intens, durant el dia, constants bones noticies i a més, bon treball amb la gent que jo, dia a dia treballo. Realment, ahir donava la sensació que tothom estava motivat per els reptes polítics del futur proper. Però, alló que dien la "guinda" del pastís, va ser al vespre, al local d'ICV de Tarragona, hi havia Assemblea local, i entre els punts que es tractaven hi havia primàries, per proposar des de la ciutat de Tarragona al seu candidat a les properes eleccions al Congrès dels Diputats, a sigui, jo mateix.




Portava preparat el tipic discurs de dos fulls per explicar quins eren el motius que m'havien motivat a ser candidat, però finalment no vaig utilitzar el document i vaig intentar expresar les meves il.lusions, principalment, i els objectius m'havia marcat. La resposta dels i les militats va ser impresionant, vaig poder obtenir el millor premi que pot obtenir un polític, l'estimació i el respecte.




Des de el meu bloc, vull agraïr el tracte i l'estimació de l'Assemblea de Tarragona, n'estic convençut que podrem fer feina, molta feina, juntament amb tots els companys i companyes dels diferents territoris que formen la demarcació electoral de Tarragona.