dimecres, de febrer 3

"Romanços castellers", gràcies Lluís Solsona

Dins de la duresa del dia a dia i de les crítiques per les persones que estem fent política, de tant en tant arriba algun detall que et reconforta i t'anima a continuar. A principis de setmana em vaig trobar a l'ajuntament un sobre amb el meu nom, sense remitent, escrit a mà. Vaig pensar que seria un dels molts anònims que rebo al llarg de l'any de persones que defensen a ultrança règims passats i la unitat indivisible, per la gràcia de deu, d'un territori.

Però no!, de dins del sobre vaig extreure una publicació titulada “Romanços castellers”, editat per l'Ajuntament de Vilafranca del Penedès. Un recull de romanços que parlen de castells i de tot un món tant arrelat a les nostres terres. Una publicació plena de sentiments, i es que l'autor és una persona estimada i respectada per molta gent, una persona que al llarg de la seva vida ha mostrat autèntica passió i estimació pel món casteller.


Gràcies Lluís Solsona, per la publicació... i per la dedicatòria!