divendres, d’octubre 19

Muntanyans II, pancartes i l'opinió d'en Jordi Pla


En Jordi Pla em deixa aquest missatge en el post anterior, crec que hi han elements importants en les seves reflexions, reflexions que no comparteixo però que respecto profundament. En el post del damunt dono la meva opinió al seu escrit.



Em permeto exposar-te les meves apreciacions sobre els teus últims escrits, no perquè les tinguis en compte sinó perquè`sàpigues que hi han persones que pensem diferent.Parles de la dignitat del territori. ¿La dignitat del territori es manté permeten actes il·legals com és una manifestació en una junta de govern democràtic? ¿O la dignitat és no fer res per evitar que es torni a produir la il·legalitat? ¿O la dignitat és manifestar-se a favor del culpable d'un acte il·legal? No ho veig clar.Igual em passa amb la teva continuada afirmació-consigna de que l'Ajuntament (part, deu ser) no vol salvar Muntanyans II. Jo estic convençut de què l'actual Ajuntament no pot fer res per girar la truita, passat tant de temps. No es poden donar permisos de construcció i al cap d'uns anys dir que no. Es pot tractar de buscar altres tecles per pitjar, però no crec que el consistori en tingui cap a les seves mans. Si tu creus que el govern pot fer quelcom en aquest sentit, suposo que li hauràs demanat i t'hauran explicat els motius per els quals no es pot portar a terme l'idea. No te'ls creus o no t'interessa creure'ls?Seria greu que, coneixen la veritat, l'ignoressis i et manifestessis tenint en compte només la demagògia convenient al teu partit, o sigui figurar i fer gresca contra el govern. Ja sabem que això dóna en principi molt de si, promociona, ompla i entreté, però arriba un moment en que ja no es suficient.Si es persegueixen ideologies virtuals es topa amb la crua realitat, que moltes vegades no és la desitjada.I la represàlia que dius és una resposta inevitable a un fet penat clarament per les lleis. I hi han impulsos emocionals i fets premeditats. No els confongui's.Ui! M'hi passat. Resumint: Ningú us vol fer callar. Al contrari, teniu ara més ocasions de parlar. Lo qual pot ser positiu o negatiu... Deso.