dijous, de setembre 25

Correfoc de Santa Tecla





El dimecres vaig estar, amb els Diables de Torredembarra, al correfoc de Tarragona. L’ambient, com sempre, adrenalina, foc, fum, suor i molta gent, retrobament amb companyes i companys d’altres colles, intercanvi de telèfons renovats i alguna cervesa furtiva. Com diem en l’argot diabler ahir “vaig tirar foc”, feia uns quants anys que la meva tasca es fer de “botafoc” (el que encén les carretilles als diables). El cert es que vaig aguantar tota l’actuació, però avui tinc el cos fet un nyap.

En fi, a les dues de la nit a casa intentant dormir, amb l’orella esquerra encara xiulant per “culpa” d’una carretilla que va petar damunt del meu cap, mitjons cremats… uf, 21 anys fent de diable!


El de la segona foto és en Josep Solé, el "tiu" més puntual de la colla :-)