dimecres, de juliol 28

Desconvocada la vaga de COSBAPSA i la gran tasca humanitària de CÀRITES


La vaga dels treballadors de COSBAPSA ja està desconvocada i els treballadors ja han cobrat les nòmines pendents. Ara cal donar el següent pas i analitzar la situació per prendre les mesures adequades perquè no torni a passar.

En un altre ordre de coses, ahir vaig estar amb la Rosalia, una de les responsables de CÀRITES de Torredembarra. L'havia trucat al matí perquè tenia el cas d'un veí de Torredembarra amb seriosos problemes de supervivència, amb la salut deteriorada que no el permet trobar feina, ni fer feines pel seu compte.

Vaig quedar amb ella al vespre a la porta de la rectoria -església-. Em va explicar la tasca que estan fent i les dificultats que tenen, davant de l'allau de ciutadans que acudeixen com a darrer recurs per garantir-se un plat de menjar a taula.

Amb franquesa, em va impressionar la humanitat de Rosalia i la gran tasca que estan fent. Tot i que CÀRITES pertany a l'església catòlica, i jo personalment no tinc cap creença religiosa, penso que és una entitat que tenim que mimar i recolzar perquè puguin continuar donant el servei que fan des de fa molts anys.

Em vaig sentir molt bé quan vaig portar dues bosses de menjar, al domicili de la persona que ho necessitava.