dimarts, de febrer 26

Cases d'Alcanar i Tarragona




Ahir al matí vaig estar a les Cases d'Alcanar, erem gent d'ICV i de Iniciativa pel Poble Valencià, vam signar un manifest d'autoafirmació per una nova cultura de l'aigua. L'acte, senzill, em va fer molta il·lusió, ja que vam parlar de tot allò que ens uneix els dos territoris, la llengua, els sentiments, l'estimació per la terra, els orígens... Tinc la sensació que estem obrint una nova etapa en la lluita per la dignitat del nostre poble. I a la tarda vam estar al Teatre Metropol, genial, fantàstic, a les primeres fileres, els meus amics de combats, de lluites i de somnis, la gent de l'Alternativa Baix Gaià. La sala desprenia fluxes de positivisme i d'amistat, estic convençut, més que mai, que aquesta campanya serà d'ICV-EUiA, tenim ideologia, gent, propostes, i sobretot, fermesa, per que ens creiem el que surt del nostre cervell, però sobretot, del nostre cor. Avui estaré al debat del Canal 33, grabat al matí i emés al vespre, i al vespre estaré a El Vendrell, fent un acte polític.

Les fotos surten publicades avui al Diari El Punt.