divendres, de febrer 1

Gràcies companys i companyes de Tivissa


Ahir al vespre-nit vaig estar a Tivissa per reunir-me amb la gent d'ICV, la sorpresa va ser trobar-me una sala plena de gent esperant al candidat. Em van fer sentir un autèntic candidat al Congrés dels Diputats. Optimisme, bon rotllo i compromís és el que em vaig trobar ahir a Tivissa. Tot va acabar, com no podia ser d'un altra manera, amb un sopar de formatges, embotits i bon vi de la terra. Des d'aquí us dono les gràcies pel tracte que vaig rebre.


Acabo el post recordant l'actitud, un cop més, de l'esglèsia. Una campanya electoral no és completa si no intervenen els de la sotana. Ahir feien una crida a no votar als partits polítics que busquin solucions negociades al conflicte armat d'Euskal Herria. Un cop més els "sotaneros" volen que els conflictes s'arreglin a base d'hòsties, i és que aquests sinistres personatges encara avui, no han demanat perdó per la repressió i l'assassinat de milers i milers d'homes i dones en aquest estat. Mentre no ho facin, per mi no tenen cap mena d'autoritat moral per dir-me el que està bé i el que no ho està.